אנו שמחים שבחרת להצטרף כלקוח לשירות הפרסום באינדקס תג. ונשמח לתת לך את השירות הטוב ביותר האפשרי. יחד עם זאת, ישנם מספר תנאים והגבלות החלים עלינו כשירות פרסום, ועליך, כלקוח פרסום.
כל הכתוב בתקנון מתייחס לכל המינים, לשון הזכר, לצרכי נוחות בלבד. איתכן הסליחה.
על השירות
- ללקוחות חדשים, הפרסום יופעל רק לאחר בדיקת המודעה, וביצוע התשלום.
- לאחר שינוי מודעה על ידי הלקוח, תושהה המודעה לזמן קצוב, לאישור מחודש של תקינות המודעה והתאמתה לתקנון, ותופעל מחדש, בסיום.
- האזור האישי יאפשר לך לערוך את המודעות, ולבצע פעולות נוספות.
1. ציות לחוקים:
לקוח הפרסום ותג חייבים לעמוד בכל החוקים, התקנות והתקנים החלים במדינה , לרבות אלה הקשורים לפרסום, פגיעה בצנעת הפרט, גזענות, פורנוגרפיה, הגנת הפרטיות והגנת הצרכן.
2. הסכמה ופרטיות:
תג תדאג לקבל הסכמה מתאימה מהמבקרים לאיסוף ושימוש במידע האישי שלהם למטרות פרסום ממוקד. תג מחוייבת לציית לחוקי הפרטיות ולתקנות לגבי איסוף, שימוש וחשיפה של נתונים אישיים.
3. תוכן אסור:
תג תגדיר ותאכוף הנחיות לתוכן אסור שלא ניתן לפרסם בשירות הפרסום. תכנים אלה עשויים לכלול תוכן שאינו חוקי, מפר, מטעה, פוגע או מפר זכויות של צד שלישי כלשהן.
4. שקיפות:
תג תדאג לחשוף בצורה ברורה את נוכחות הפרסום ולהבדיל בינו לבין תוכן אחר. משתמשים צריכים להיות מסוגלים לזהות בקלות ולהבין שהם צופים בפרסומת.
5. אחריות לקוח הפרסום:
הלקוח מתחייב להיות אחראי לדיוק, לחוקיות ולהתאמה של המודעות שלו. אסור לו להעלות במודעותיו טענות כוזבות או מטעות, ומודעותיו לא אמורות להפר זכויות קניין רוחני כלשהן. כל טענה או תביעה לשיפוי בגין פרסום מזיק, לכאורה, שנעשה על ידי הלקוח בין אם במכוון ובין אם בשגגה, יחולו על לקוח הפרסום בלבד, ותג, לא תהיה צד בעניין.
6. בקרת משתמש:
תג מאפשרת למשתמשים את היכולת לשלוט בהעדפות המודעות שלהם, כגון ביטול הסכמה לפרסום ממוקד או התאמת הגדרות המודעות שלהם.
7. מעקב ואכיפה:
לתג שמורה הזכות לפקח ולאכוף ציות לתקנון זה. ומאפשר הסרה או דחיית מודעות המפרות את התקנות או הפסקת שירות הפרסום עבור מפרסמים שאינם עומדים בדרישות. יחד עם זאת, אם תתקבל באינדקס תג הודעה לגבי הפרה של אחד מתנאי הפרסום הרשומים בתקנון, תג תעצור את הפרסום, עד לבירור הטענה ותיקון, אם נדרש מצד הלקוח.
8. זמינות השירות
תג מתחייבת לזמינות 365/7/24 אולם ייתכנו מקרים, בהם השירות לא יהיה זמין לציבור, כתוצאה מגורמים אשר לתג אין עליהם שליטה. במקרה זה תג לא תהיה מחוייבת בשום צורה, לגבי נזקים שנגרמו, לכאורה ללקוח הפרסום בגין אי הופעת הפרסומות. יחד עם זאת, תג תדאג להוסיף את הזמן החסר, לחשיפת פרסומות הלקוח. ללא עלות.